3 paź 2008

Zeznania nieściętej Głowy

Teraz się przyznam publicznie do wszystkiego.......całej swojej popapranej wielowątkowej psychozy.
1. Nie umiem wklejać filmów z youtube tak żeby zamiast linka pojawiało się okno z filmem (tak jak u Owcy na blogasie) Shame on me ;]
2. Czasami wyzywam ludzi bez powodu tylko dlatego, że mam chwilową manię wyższości (bardzo sporadycznie)
3. Nienawidzę hipokryzji, a przecież każdy z nas coś zhipokryzjował nie raz nie dwa
4. Lubię 3 piosenki Rihanny ;/
5. Wydaję hajs na komedie romantyczne
6. Boję się pani na poczcie
7. Mam też inne lęki np. lęk przetrwania
8. Nie lubię zimy ani lata ani jesieni ani wiosny bo kicham......niech ktoś wymyśli nową porę roku do jasnej ciasnej
9. Ogarnął mnie całkowity brak konsekwencji w działaniu na własną korzyść
10. Jestem wścibska
11. Czasami popadam w skrajne zarozumialstwo
12 Zrzędzę swoim przyjaciołom do porzygania
13. Zapominam o urodzinach
14. Wydaję nieswoje pieniądze (często) ;]
15. Nie umiem opowiadać kawałów i z każdego umiem stworzyć przeuroczy beton ;)
16. Przerywam jak ktoś mówi, z nadmiernego podekscytowania
17. Mój altruizm wynika z egoizmu
18. Jestem zerusem z geografii i historii
19. Nie mam cierpliwości dla systemu
20. Czasami piję driny rozmawiając na gadu z kimkolwiek

Jest tego dużo więcej ale podzielę to na kilka części ku przewidywalnemu zadowoleniu czytelników

Dzień Świstaka - Bobra-noc

5 komentarzy:

Szmerek pisze...

Ja, kolezanka z pracy moge potwierdzic, ze wszystko sie zgadza. Taka wlasnie jest Glowa. Ale poniewaz ja lubie az 5 piosenek Rihanny (:-/), mozesz sobie glowko wybrac 3 z wyzej wymienionych podpunktow, ktore Ci absolutnie wybacze a nawet bede postrzegac jako zalete. Tylko blagam, nie wybieraj Glowko 12-tki!!!

Szmerek pisze...

Ja, kolezanka z pracy moge potwierdzic, ze wszystko sie zgadza. Taka wlasnie jest Glowa. Ale za to, ze ja lubie az 5 piosenek Rihanny(:///), mozesz sobie Glowko wybrac 3 z wyzej wymienionych podpunktow, ktore Ci absolutnie wybacze a nawet bede postrzegac jako zalete. Tylko blagam, nie wybieraj 12-tki!!!!
Szmerek

Szmerek pisze...

p.s. że tez trzeba Ci zawsze wszystko 2 razy powtarzac!!!

FuFu pisze...

Nie zgadzam się z przedmówczynią! Głowa zawsze wszystko wyolbrzymia! Pewnie chciałaby mieć w domu osobistego Olbrzyma ;p

Szmerek pisze...

z olbrzymim....:-))))