23 paź 2008

I JAK TU SIĘ NIE W****IĆ?!!!!! RZECZ O ARTYZMIE I CZŁOWIECZEŃSTWIE!!!

To jest protest!!!!!!! Normalnie doznałam mega szoku po ostatnich wydarzeniach we śnie i na jawie, jakie mnie spotkały i zwaliły mi się na moje jakże wątłe i zchorowane, wiekowe barki!!!! Informacje dochodzące z zewnątrz są nie tyle wstrząsające, co beznadziejnie, obleśnie, dosadnie informujące mnie o bezkresnej głupocie ludzkiej i życiowym upośledzeniu zarówno mężczyzn jak i kobiet. Nie twierdzę tutaj w żadnym stopniu, że zaliczam się do osób mądrych i ogarniętych życiowo, ale kurwaaaaa przynajmniej nie wmawiam sobie i innym, że zajebiście daję sobie radę z rzeczywistością, jak niektórzy...HOW FUCKIN' LOW...
Well
Wiem wiem szkoda zdrowia i nie ma co.... i wogóle trzeba się wyluzować jak Laska i Tony Halik, ale proszę was ludzie!!!!!! Bądźcie chociaż odrobinę bardziej świadomi tego, w czym tkwicie i nie udawajcie artystów, dając sobie pozwolenie na bezkarne życiowe nieogarnięcie, tudzież tumiwisizm, czy też jawny, aktywny egocentryzm. Ja liczę się z tym, że oprócz mnie i mojego ego istnieje mnóstwo koegzystujących obok, bliżej lub dalej, osób, które należy wysłuchać, spotkać, dotknąć, powąchać i przytulić. Nie dlatego, że Ja tego potrzebuję, ale dlatego, że chcę dać siebie im najlepiej jak umiem, żeby życie było piękniejsze i żeby nikt nie wyładowywał na sobie na wzajem frustracji spowodowanych przez coś, co dostał lub nie od kogoś kiedyś.
Plizzzzz
ŚWIADOMOŚĆ !!!!!!!!!!!
MEGA WAŻNE SŁOWO NA DZIŚ
EMPATIA!!!!!!!!!!
TOLERANCJA!!!!!!!!!!

Nie apeluję słowami KOCHAJCIE SIĘ ....WIARA NADZIEJA MIŁOŚĆ i takie tam betony EN SHIT..
Po prostu:
uczcie się na błędach
przyznawajcie się do błędów
ludzka rzecz być w błędzie
Jak tego nie wiesz to nie jesteś człowiekiem a tym bardziej artystą!!!!!!!!!!!

Peace

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ale o so cho?

Anonimowy pisze...

oj zdenerwowała się Głowa noooo
a swoją drogą, moja kochana, przestań tak się przejmować innymi, bo się nawabisz nerwicy kiedyś

buzi :*