25 lut 2009

YERBA MATE EVERYBODY DANCE NOW

A niech mnie kule biją. Wszystkie kończyny mi zapadły w zimowy sen. Poziom energii -1234567896543223456987654321. I co ja mam teraz z tym zrobić. Przesz se kurwa nie odetnę. Myślałam ostatnio poważnie o zażyciu dopalacza co jest ponoć tylko do kolekcjonowania. Nikt nie pisał, że w wątrobie, ale wszyscy chyba tak myślą ;] Stwierdziłam również, że każdy z nas prędzej czy później w ciągu swojego życia się od czegoś uzależnia. Bez kitu. Uzależnienie to jest nieodłączny element egzystencji na kuli ziemskiej. Trza się uzależnić bo inaczej życie się nie liczy. W takim razie trzeba sobie zadać podstawowe pytanie: Od czego?! są zdrowe, mniej zdrowe lub też całkowicie niezdrowe rzeczy od których da się uzależnić. I tak mamy tutaj podział na: dragi, tudzież środki odurzające wszelkiego rodzaju łącznie z nikotyną, środki doustne pochodzenia aptecznego, oraz te pochodzenia spożywczego i tutaj warto zwrócić uwagę na coca-colę i inne odrdzewiacze. Warto również zaznaczyć, że uzależnienia dzielimy na fizyczne i psychiczne. Jednym z psychicznych uzależnień jest uzależnienie od internetu i wszelkiego rodzaju portali się w nim znajdujących. Można też wspomnieć przy tej okazji różnorodne gry video i pc oraz inne play station i xboxy. Teraz przejdźmy do tych mniej niezdrowych tj podlewanie kwiatów, ćwiczenia fizyczne, telewizja, praca, sex. Tak czy siak wszystko się odbywa kosztem czegoś i ostatecznie nie ma się czasu lub energii na cokolwiek innego. No i chuj w bombki strzelał. Ale nic to jak jest youtube i Faith No More

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

podnieca mnie ta piosenka.
Żą

MISS QUAN pisze...

mnie też ;>

owiec pisze...

to co bierzemy? :>

MISS QUAN pisze...

koks ;P